Jag vill ha en soffa

Igår kom då Therese hit. Mycket prat och lite stall pyssel, medryttarna red lektion. Sov som en klubbad gris på natten, drömt massor av knas som vanligt. Bland annat så var jag rätt aggressiv på 3 personer i tre olika drömmar. Två av dom försökte dra av mig täcket, den ena lyckades och jag var naken under, jag blev jätte arg och spöade upp honom.
Skulle vara intressant att veta vad alla mina knasdrömmar kommer ifrån och vad dom vill säja mig.

Idag har jag fått behandling, sen har jag och T varit på storheden en sväng och inhadlat en del behövliga tråkiga saker som tvättmedel och så har vi varit på Soumi soffa och dregglat lite. Oj vad jag vill ha en ny större soffa, kanske dags att börja kika efter en bättre begagnad, ny ny har jag aldrig råd med.
2 kommentarer
Ida

Jag röstar för en större soffa så ALLA får plats när du har besök.. djur o människor! hihi

Anonym

Jo det är absolut på gång =D