..

Ibland önskar jag verkligen att jag kunde veta vad folk tänker. Fast å andra sidan är det inte säkert att det skulle bli så mycket lättare då heller. Med tanke på att jag inte alls har reda på mina egna tankar. Fast alla kanske inte är lika snurriga inne i huvudet som jag är men det är ju den enda referens jag har. Tror inte att nån skulle bli klokare av att se mina tankar..
Men jo. Det finns.. någon vars tankar jag önskar jag kunde höra. Ibland.

Min lilla missa ska alltid sitta i mitt knä när jag sitter vid datorn. Tja, hon ska iofs alltid sitta/ligga på mig. Hon är så mysig.
Undrar om det börjar vara dags att skicka iväg henne till pappa igen så hon får börja vara ute. Men jag kommer sakna henne i så fall.

Jag mår illa... Hoppas att det är för att jag har ätit för mycket.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Kanske är "läskigt" att veta hur folk tänker?Magsjuka??

L

Absolut jätteläskigt. Så jag skulle inte vilja veta allt. Bara lite lite grann..

Nej jag tror inte det. Är frisk än i alla fall, om än fortfarande illamåeende.