Aj aj

Jag mår fortfarande jätterisigt.. Jösses. Har dessutom grymt ont och är väldigt blå på vissa delar av kroppen, speciellt höger axel, och jag har ingen aning om varför. Hoppas att jag inte ramlade så nån såg mig. Ont i huvet har jag också och det är inte ett dugg synd om mig, totalt självförvållat.
Tror det blir en bakis pizza på en stund. Bara jag tar mig för att gå ut.

Medisarna har tagit hand om hästarna idag tack och lov, tror dom har varit ute och ridit i två timmar i snövädret.
Och hundarna verkar förstå att matte inte orkar hitta på nått kul idag. Mina pälsklingar.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Aj då... kan vara både fördel och stor nackdel att inte veta vad man har gjort. Hoppas du hade kul så länge det varade =)

Anonym

Det är ju det. Men det är ändå skönt annars hade nog ångesten varit rätt rejäl om jag visste allt jag gjort. Pinsamt.