Ixfr

Tänk vad olika det är. Inatt har jag inte heller sovit nånting men värken har hållt sig på en mer normal nivå så idag har jag ändå varit pigg.
Det är så jäkla kul att jobba, det är så härligt att jag har fått tillbaka passionen för mitt underbara jobb. Det blir liksom så mycket enklare att hantera dom bråkiga då också och lättare att få dom med mig istället för emot mig.
Och så är det så mycket mysigt folk på jobbet också, en hel bunt som jag tycker riktigt bra om.
Känns väldigt konstigt att det är semester om bara en vecka. En jäkla ynka pynka vecka. Nån av dagarna innan dess måste jag hinna sätta upp den andra sommar hagen så hästarna har nånstans att vara över midsommar. Och sen ska jag göra en tredje hage. Znark.
Jag vill ha en egen gård med MASSOR med mark.
1 kommentar
Dunder&Jag

Me too vill ha hus med massa mark till... fast här om kring då =) Blir lite tight i 3:an nu framöver och gubben har likas ingen spån i stallet grr Skulle flytta för flera år sedan om man hade haft nå pengar!