Kaputt

Min internet uppkoppling bara strular och internetbanken funkar inte alls. Själv är jag rätt sliten också. Vet inte riktigt hur jag ska orka med sommarfesten imorgon. Idag har det gått tungt. Jag vill vara pigg imorgon.
Igår provade jag sminka mig för jag är så usel på det, la mig i soffan och somnade pang bom vid "My name is Earl" utan att ha borstat tänderna vilket typ aldrig händer. Vaknade väldigt tvättbjörnsfin i morse.
Satte hästarna på bete igår. Dom blev otroligt glada och stannde innanför grinden och betade. Stråla sprang några varv i alla fall. Ja dom har ju varit lite i beteshagen hemma men här finns det mer mat.
Har inte alls haft tid/ork med dom på ett tag och kommer inte ha det förrän efter midsommar.
Satan, Skorpan kommer att spricka.
Bara en dag kvar till semestern nu. En dag.


Sova nu.

0 kommentarer