Tredje juli

är det tydligen idag. Blir helt paff över att det redan är juli, vart tog juni vägen egentligen?
Och varför är jag vaken så här tidigt? Konstigt konstigt. Sex vaknade jag.. Drömde att Ida var jättearg på mig för att jag frågade om hennes (nya/blivande) häst fick nå protein tillskott.
På nån timma så ska jag i alla fall till sjukgymnasten sen åker jag och Ebba ner till skellefteå för att hälsa på Therese och gänget, sen imorgon blir det Johan Palm på stadsfesten. Lite synd att han ska vara redan halv ett på dan, undrar varför, för att dom tänker att alla ungar ska kunna se? Nå det är ju illa fall gratis då och gratis är alltid bra.
Lite normalare temperatur nu 12 grader ute så här på morgonen och 21 inne, och jag fryser. Ha ha, knep.

Supermysig ridtur på finaste Mays igår. Gjorde riktigt ont när jag hoppade av, då slet det till rejält, annas helt okej.

Ska bli jättekul att komma iväg hemifrån några dagar nu.
3 kommentarer
Therese

Tjena bruden!

Jag har också varit uppe tidigt idag eller rättare sagt så har jag inte sovit så mycket. Men när jag väl blev trött och skulle sova då hade jag inte ro i kroppen att ligga.

Minns att jag tittade på klockan runt 08:00 och tänkte Linda sover säkert ;-)

Ida

Hoho vilken fantastisk dröm, mycket spännande! Hoppas du får en riktigt skojjig helg! Kraaaam

Linda

Ida: Jo du var riktigt arg på mig och jag kallade dig hysterisk. Det var nog därför jag vaknade, för att du var så hysterisk.