Please don´t leave me

Jag överlevde första dagen på jobbet om än med nöd och näppe. Kommer dit i tron att det ändå ska vara ganska lungt, det brukar ju vara det på somrarna. Men ne.
Snart 100 åriga favorit tanten kämpar vidare och ingen annan har fallit bort så det är sig likt även om man är i ett stadie av lätt förvirring så där första dan.

Gick väldigt bra med den evetuella nya skötaren idag, hon tyckte det var jättekul att köra Skorp och hennes mamma är så tacksam och tycker jag är så snäll. Eh, snäll, nä bara egoistisk. Motionera tjockis ponny tack. He he.
Då är det bara hoppas att intresset håller i sig då hon är en nybliven häst älskare Har inte varit på ridskola och blivit förstörd. Perfekt!


Super bra ridtur på Finaste bästaste Mayan, jag har verkligen världens bästa hästar.
Raraste lilla Leffe som försöker stoppa in storskallen i Skorpans grimma för att få följa med ut och rida eller nått annat kul.
Älskade hjärtan.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Håller tummarna att hon fortsätter med pållen, inte bara på sommaren!

Tidigare skötare

Du egoistisk?

Jag kan inte annat än hålla med.

Du tänker bara på det som gynnar dig och

inte någon annan.