Idioti

I brist på nånting att göra då jag inte kunde sova i natt så gjorde jag misstaget att titta på "Paradise Hotel"...
Lite kortfattat så skulle killarna spela poker och tjejerna skulle klä av sig (helst helt naken) för att killarna skulle få pengar gärna samtidigt som dom serverade sprit. Ja... Man behöver ju inte hjärna för att tycka det konceptet är förbannat vridet. Vad är det för människor som ställer upp på sån skit? Ren idioti.

Nu visas Deap blue sea på tv. Den är lite komisk. Får mig att fundera på om den och andra filmer typ Anakonda, verkligen gjorts "på allvar" liksom?
2 kommentarer
Therese

Jag såg det också och jag kan ju bara hålla med dig.

Att tjejerna ställde upp på det, helt vansinnigt.

Dunder&Jag

Jag brukar bojkotta sådana skitprogram!! Annars får de ju än högre tittarsiffror...