Helgen

Då var jag hemma igen. Har varit en lugn och slö helg med dåligt kallt väder, tyvärr. Försökte gå på stan och shoppa igår men då hade jag visst slut pengar.. Crap.
Johan på lördag var då bättre än jag tänkt mig. Skivan må vara helt okej men att se honom uppträda är liksom halva grejen. Jag flinade så mycket att jag fick ont i kinderna. Han är... Ja amazing helt enkelt.
På söndan var vi och hälsade på i Dunders stall, sötaste fölet hade jag tänkt ta med mig hem.

Sitter här och försöker ladda upp bilder men kära internet uppkopplingen bara strular. Fan så less jag är på det. Gör ett nytt försök senare..
Ebba tycker nog det är skönt att vara hemma igen i alla fall. Madicken kom inte riktigt överens med henne så dom har fått vara separerade hela tiden.

1 kommentar
Dunder&Jag

Tack för senast.. jag tror fölet hade fått det bra hos dig men hans ägare skulle nog vara orolig =)