Bye bye lönen

Då har jag suttit och betalat räkningar och lönen flög sin kos än en gång. Suck. 
Tidigare idag så ringde chefen och undrade om jag var jobbsugen, det var tydligen kris och panik (som vanligt) men jag orkade verkligen inte men hade behövt pengarna. Jag önskar att jag skulle kunna jobba en massa extra och tjäna lite extra det skulle sitta så fint, men det går inte. Hon sa dock att hon skulle ringa igen om det inte löste sig, för jag sa inte blankt nej, men hörde aldrig av sig igen så jag antar att det löste sig.
Hade tänkt få en massa gjort idag för som vanligt är jag ute i sista sekunden men kroppen protesterade.
Försov mig till sjukgymnasten (igen), pappa ringde och väckte mig för Jettan var klar på verksan, full rulle in till stan hämta bil, sjukgymnast, några snabba ärenden och hem till piller och soffa. Sen blev det i alla fall en himla mysig kvälls tur med Leffe, Stråla Skorpan och nyaste skötaren. Kanon väder.
0 kommentarer