Rubrik?

Jag blev ordentligt dålig, så dålig som jag inte varit sen jag hade körtelfeber. Jag har varit helt utslagen sen jag kom hem från läkaren. Tack och lov verkar det värsta ha gett med sig nu i alla fall tur det inte varade allt för länge, det hade jag nog inte orkat. Jag orkar  sitta upp en stund nu, fast jobbigt är det. Den värsta febern har lagt sig, nu är det mer vanlig förkylning, inte total kramp.  Nu har jag också fått sova kan man lungt säja. Från och till (mest till) i 30 timmar. Puh.

Läkaren igår då, fortsatt sjukskriven på 50% till sista mars.

Ja just det ja, en "rolig" sak, damen från försäkringskassan som ringde härom dan sa: "Jag ser här att du snart fyller 20!"
Ehm.. nä men 30.. *cry*

Oh well. Nu är det snart Stargate Atlantis på tv. Yey!
Don´t judge me, har man bara 4 kanaler och spenderar väldigt många timmar i soffan så ser man det som finns att se. Men det är en grymt bra serie.
Sen var det visst repris på en intervju med lilla Palm senare i kväll. Hoppas jag orkar titta.

1 kommentar
Ida

Jo du bruttan jag tycker synd om du :( Fy sjuttons för å va så dålig...