Skorpan

Jag satte ut en ny annons igår eftersom att alla som svarat på den tidigare ballade ur. Nu är det redan ganska många som hört av sig och en som verkar extra lovande. En tjej som vill ha henne till ponnytrav. Hennes farmor och farfar hade stall med 3 kallblodstravare.
Få se om det blir nånting med det, eller om vi hittar någon annan som vill ta hand om min fina lilla Smula. Det var ett tungt och utdraget beslut att skicka iväg henne men när det var gjort så önskar jag bara att hon kan få åka fort. Hon behöver få komma till nån som orkar motionera henne så mycket som hon vill och behöver och någon som har tid och ork att ge henne lite extra kärlek.

För att inte tala om att jag skulle behöva en skötare/medryttare till dom andra också. Lite avlastning bara nån dag i veckan, bara en dag i alla fall, det vore så otroligt mycket värt. Men det är nog ganska lönlöst att ens försöka just ju.

Nu sitter jag här. Fast jag hade planerat en ridtur idag. Men så efter jobbet var jag för trött efter 3 sömnlösa nätter, så det blev soffläge i några timmar. Nu har jag ont i magen och mår illa. Urk. Men snart ska jag ut och aktivera djuren. På något vis.
0 kommentarer