Too much for my head

Vi har haft typ halv planeringsdag med jobbet idag och det är jättetrevligt att komma iväg från jobbet och göra och se nånting annat. Men jag klarar inte riktigt av det.
Mycket intryck, mycket människor, jag som inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv, sitta still (det går inte, omöjligt), folk som pratar i munnen på varann, hög ljud nivå, kroppen värker, huvet dunkar, magen krampar (mens elände). Å så blir jag på dåligt humör, å så får jag ångest för att jag blir på dåligt humör.
Jag hatar verkligen när humöret brister. Hatar det.

Har allmänt svårt att klara av mycket folk och mycket nya intryck.

Kallt. Kallt som fan. Nu räcker det. 
Vattnet i hela huset har frusit nu. Jag glömde dessutom köpa savetter så jag kan torka av händerna. Tur jag har vatten i stallet i alla fall. Och bara för att jag inte har vatten så är jag så klart akut kissnödig hela tiden (mens elände) damn it! Najs, not very..

Lilla medryttaren kom inte i dag, tack och lov, jag hade inte orkat. Helt slut. Hästarna får vila. Idag också.

Katten är perfekt att ha som värmedyna på magen.

Köpte mat på max, spillde ut hela jävla colan. Eländes elände.

Dessutom låter min kära dator som att den ska gå sönder närsom helst. Den låter typ som en gammal bil.


2 kommentarer
Anonym

Men stumpan! Är allt bara helt fel? :( Stackars du ju...krama

Anonym

Jo det är allt lite synd om jag ju. Tack vännen.