På tripp

Det blev ju ingen tripp till skeå men väl en tripp till kära Ida och hennes blivande make i töre.
Gomat och gofika så magen står i fyra hörn. Urk så mätt.
Fått samlat på mig lite grejs till hästarna också. Very very najs.
Mysiga fålar, söt minimule hade jag kunnat ta med mig hem.
Både hundar och matte är trötta och nöjda.
Har varit en riktigt bra helg. Har till och med varit relativt pigg fredag, lördag, söndag.

Trevlig ridtur på förmiddan idag tillsammans med Mayans nya medis och hennes kompis som red Skorpan, Stråla var med som handhäst. Det var bockeli bock på Skorpan hela tiden. Busponny. Verkar trögt att få en fodervärd åt henne men jag kanske har medryttare på gång i alla fall. Vore så roligt för henne att få komma ut lite oftare. Hon tycker att det är så roligt.
Oj så dom är fina mina hästar.

Nu snöar det. Det snöar så jag såg knappt nånting när jag körde hem, lite läskigt, jag blir liksom lite hypnotiserad av snön också. Visseligen mysigt med snö och bra plums träning för hästarna. Men nu är det enough.
3 kommentarer
Anonym

Vad skojjs att de är nöjd! Jag tyckte det var så mys att du kom hit igår! Btw är jag ofrivilligt tyst idag, kan bara viska.. haha

Ida

Vad skojjs att de är nöjd! Jag tyckte det var så mys att du kom hit igår! Btw är jag ofrivilligt tyst idag, kan bara viska.. haha

Therese

Kul om du får en medryttare till skorpan också, det är ju iaf bättre än inget.