Hipp hurra

Min kära mamma fyller 60 idag. Grattis till henne.
Så jag har varit där en sväng och uppvaktat och ätit god mat och tårta.
Hon fick dock ingen present av mig nu hon ska få den senare då hon hon pappa ska åka på en kryssning som dom har gett sig själva för att mamma fyller 60 och pappa fyller 70 såsmåningom.
Det ska bli en kryssningsrelaterad present.

Annars har jag bara legat idag, så trött, studerat snöstormen och glott på tv. Stargate avnittet var otroligt spännande idag, nästan så jag blev lite mörkrädd av det.

Stråla har otroligt bra päls. Trots snöstormen så har hon bara ett lager snö på ryggen som bara är att borsta av så är hon helt torr under. På Skorpan och hennes björnpäls så far snön in mellan stråna och på Leffe så tinar den så han blir blöt och kall, så Leffe får ha täcke då det snöar, men Stråla hon behöver ta mig tusan nästan aldrig täcke. Yey för det, med tanke på hennes pälslösa mammas frysgener.

Ebba är ännu lite piggare idag. Tack och lov.
3 kommentarer
Dunder & jag

Då är vi fler soffliggare som snörvlar =/ -15 grader ute och MASSOR av snö suck Celine har oxå frysgener.. typiskt tunn varmblods hud.

M:et på exil (Tiger)

Heia bruden. Jag läser här. Fint du skriver, ärligt, naket. Jag gillar det massor. :)



Har du sett min lillasyrrans blogg? Lella? Hon skriver/diskuterar mkt häst och hästhållning där nu.



Vi ses säkert snart, sade hon och vickade på tårna i sina röd-vit fluffiga sockar. ;)

L

Dunder: Om det i alla fall skulle ´sluta blåsa, vore trevligt.



M: Oh, tack. Nej den har jag inte sett, ska kika =)

Hi hi, hoppas det.