Feel good

Jäklar vad jag mår bra idag.
Har myst mycket och länge med hästarna i hagen i det härliga vädret, Mayan har fått vara nakenfis idag en stund. Jättehärlig ridtur m Leffe och Mayan, tog hectorsadeln så jag skulle orka trava lite längre, svettiga hästar, pigga.
Red efter landsvägen, bussarna har fruktansvärt bråttom här i byn, skönt att man har så trygga hästar som inte blinkar när dom blåser förbi, de flesta andra fordon tar bra hänsyn.
Idag önskade jag att jag haft lite mer ork och kondition i hästarna, jag hade kunnat rida hur länge som helst kändes det som.

Sen har jag påbörjat projekt städning, det är verkligen ett helt projekt men skönt att ha äntligen ta tag i det.
Jag tror att katten löser dubbelt så mycket hår som båda hundarna tillsammans.
Det blir fortsättning följer, bland annat har jag ett berg med disk som måste tas i tu med, men lite i taget.

Å så en promenad med hundarna.
Trött och nöjd.
Imorgon får vi besök. Najs.
3 kommentarer
Ida

Tjoho du tjejen! Ja det dröjjer inte länge så lastas pållen i åklådan å så rullar vi! ; Jag har ju då blivit ännu mer förkyld så jag kanske inte kan hänga med ut på tur direkt.. :( Men men ni klarar ju er själva! De e jag säker på. Krams

L

Jodå det gick bara fint men trist för du. Nästa gång kanske =D

L

Ida: Nu är jag ännu mer sugen att komma till er med Stråla. Darn it!

Jag kan inte skriva i din blogg. Mej blir sur.