Skitväder!

Vem klarar av att hålla humöret uppe i det här förbannade skitvädret?
Jag försökte just vara ute i typ 40 minuter men jag lyckades bara bli jäkligt grinig. Naiv som jag är så tänkte jag att i skogen går det säkert bra att gå, men i helvete.
Dessutom får jag skitont i varenda led i kroppen av det här vädret plus att man går som man skitit på sig för att slippa halka och slå ihjäl sig och blir än mer spänd i hela kroppen.
Dessutom så tror jag att mensen är på väg igen vilket alltid gör allting mycket värre.



3 kommentarer
Ida

Efter regn kommer solsken! =D Lyckades jag låta positiv nu? Ööö nä jag instämmer, det är inge kul med halka å man får ont över allt och det röda eländet är redan på besök! =( blää Jag vill ha choklad!

Tiger M

I feel your pain, honey.

Johanna

Bara undrar vart vintern tog vägen?!