Mosiga makaroner

Känner mig sjuk idag, jag har inte tid att vara sjuk nu.

Skulle tanka nya bilen men hittade inte vart man öppnade tanklocket, sökte som en tok men inte, så till slut så ringde jag tjejjen som sålde bilen och hon lät väldigt fundersam, hon tänkte väl vad fan är det nu då.
Sen när hon fick veta vad jag ville så lät hon lättad.

THs nya video har kommit ut idag. Kärlek.

I'm ready to fall
I'm ready to crawl
On my knees to know it all
I'm ready to heal
I'm ready to feel

Take me there








Men suck... Jag kokade snabbmakaroner i 10 minuter. Mumsigt. Skyller det hela på TH så lätt att drifta iväg åt nått annat håll.
Nå dom får duga till lunch imorgon i alla fall, tycker jag är nog ambitös som ens gör i ordning lunch i förväg, det är jag fruktansvärt dålig på
1 kommentar
Johanna

Snabbmakaroner i 10 min lät inte alltför mumsigt ;)