Ho ho, Merry Christmas

Har varit på stan idag, först rehab där jag hade blandat ihop mina tider och hann bli lite irriterad tills jag kom på att det var jag som var fel ute och inte sjukgymnasten som var sen. Hrm Ooops. Men jag hann ändå och till mitt försvar så brukar hon vara sen.
Nåväl, det var superskönt så pigg och mjuk i kroppen och med en subway macka i magen (gottigott) gav jag mig ut på stan för jakt på kläder till mig själv och julklappar.
När jag parkerat kom jag dock på att jag hade glömt mitt presentkort på HM (klant) och efter ett kontouttdrag så var det bara att konstatera att några jeans hade jag inte råd med. Vart tar pengarna vägen egentligen? När jag var yngre var jag så jäkla bra på att spara, nu försvinner dom bara. Men jag hittade lite av det jag sökte i alla fall och känner mig trots allt ganksa nöjd. Nu är jag åtminstone redo för julfesten imorgon.
Resten av kvällen ska spenderas med färg i håret och filandes av naglar bland annat. Ho ho.
Inte så ofta jag har tillfälle att göra mig lite fin inte.
Dagens ilandsproblem består i vilka skor jag ska ha på mig. Dilemma dilemma.

Måste förresten bara påpeka att nogger mint är skitäcklig. Urk.

Ho ho

2 kommentarer
johanna

Tyvärr har pengarna en förmåga att försvinna..poff...

Ida

Hihi Du blir finast! :D