Snälla nån...

Nej nej nej nej.
Seriöst.
Nej...


3 kommentarer
Tiger

Mmmmmmmja.



OM han skulle dissa de post-punk brallorna (gud, det är väl inte lite Harem?!) å sätta på någon av sina 2654728288494 Diesel-jeans...?



Yeah. I could do him. (besides Bill's obvious sexual preferances) Det andra PS, i BRAVO, mmmmmm.....JAAAaaaaaaa. Ok. :) Mer svart - I like. Mer " sexi dangerous Bowie?"- I like. Fjädrar? Ok, what the Hell, I like. Ojämna ärmar? ....mmmm, No, I can´t!!

Men han är ute på djupt vatten här. Only Bill could pull that one off. skakar fascinerat på huvudet

Jag är mer bekymrad över Tom. Tomi? Hallå? Bitte? Vad händer? Hängt för mycket med Snoop, have we? Hm. :/



We'll see.



Vinkade då jag passerade på E4 då jag hade en turbosemester-sväng till stugan. Åkrädda mor var med i bilen, annars hade jag kommit förbi och myst med dig. :) Är sedan ett tag tillbaka i grannlandet nu igen. Igen. Suck.



Kramar

Therese

Nein Nein Nein...

Va hände med Tokio Hotel känns lite som.

Marie

Jo så är det ju, och jag har ju redan två som är pensionärer, därvar längtan efter en som "funkar" till allt...