Today

Idag har jag fått massage, sen varit till mamma och ätit surströmming, blev kräk mätt. Fick med mig lite fika hem.
Var till hästarna satte mig på Leffe och skrittade runt i byn en sväng med alla tre flickorna i släptåg.

----------------------------
Det ska väl vara jag till att snubbla på mina egna fötter. Vänster stortå haka fast i höger hälsena. Klantröv.

Therese. Jag bytte för jag tycker färgerna på bilderna blev bättre med svart bakgrund. Speciellt bilden med hjärtat.
Och Ja automatisch är absolut bättre. Ursprunget.
3 kommentarer
Ida

Det lät helt enkelt som en bra dag! ;D

Therese

Skriver som du skrev till mig då jag hade gjort om

min blogg. Jag trodde jag hade kommit fel ;-) men det hade jag ju inte.

Fint blev det. Bättre än rosa tycker jag =)

Johanan

Aha, hoppas hon växer i den då :) Annars får du sälja den & köpa en som passar :)?