Sagoväsen

Magen är snäll igen och och blödandet är på en normal nivå, det tackar jag för.

Har ridit Leffe, underbara kvällar nu, ja hela sommaren för den delen, vilken jäkla kanon sommar vi haft. Helt perfekt. Kanske hade behövts något mer regn men det duger fint.
Cyklat en sväng med Stråla sen, tränat lite kommandon. Jätte duktig tjej.
Bra dag =)

Imorgon ska vi nog försöka börja städa stallet. Oj oj det behövs verkligen så jag hoppas att jag inte hinner ändra mig. Men det känns även lite som att jag behöver prioriteraa att motionera hästarna. Mja, vi får se.

Nyaste bilden på vackra Bill. Det var Zarah som liknade honom vid en vacker älva på en annan ny bild och det tycker jag passar ypperligt att beskriva honom som. Som ett sagoväsen.

1 kommentar
Therese E

Tycker han är vacker men otroligt lik sin bror här.

Men det ligger verkligen nått i det ni säger att han ser ut som en älva.