Förbannade skrot

Jodå bilen puttrade på in till stan bara för att stanna mitt i en stor jävla korsning och vägra starta igen. Mjaha. Pappa kom in till stan och fick efter en del bök igång aset och sa: kör till sinksundet (verkstan) mjoho då, till nästa korsning gick den( =hackade sig fram) så puttrade den till och dog igen. As.
Nej nu funderar jag seriöst på att kanske ta ett lån och köpa en något nyare bil som man kanske eventuellt kan lita på.

Min mage känns något bättre emellanåt. Jag har legat vaken hela natten och oroat mig för att behöva vara hemma från jobbet men nog är det som bara pallra sig dit. Fast det kändes som jag hade lust att ge upp ibland.
Men bara imorgon också så är jag ledig på torsdag.

Grannen åker till Afrika imorgon för att hälsa på sin pappa som har jobbat där nere. Snorigt varmt det lär vara där då. Jag är inte avundsjuk. Bara lite ändå, Afrika hade ju vari kul att uppleva så klart.
För grannen är det väl lite som att åka hem då han har bott mycket där nere när han var yngre.

Trött så trött

1 kommentar
Dunder&Jag

Rackarns bilelände!