Äppelmos i huvudet

Ridtur idag på Leffe med Mayan och Skorpan i släptåg.
Får rätt mycket kommentarer när jag är ute med tre eller alla fyra. Idag sa bla en tant att: "det går ju bra det där" (förvånad) Pfff, klart det gör när man har världens bästa hästar. Stråla tränade på att vara hemma ensam. Gick super fint det med. Såklart.
Skryt.

Nu är jag trött så trött så trött. hjärnan känns som äppelmos. Men så klart så vill jag ju se finalen i Paradise Hotel i natt. Ja jag vet, jag gillar absolut inte konceptet alls det är så korkat allting. Nu har dom t.ex haft erotik vecka och skulle klä ut sig, tjejjerna var ju heta (typ) i sina kläder men killarna såg ju bara ut som parodier på lack bögar. Varför kan det inte åtminstone vara heta kläder till både tjejer och killar? Äh trams. Men jag har en stor förkärlek till dokusåpor så jag drogs visst dit i alla fall och nu måste jag ju se hur eländet det slutar.

Å så har det varit konsert i Köln i kväll, aukustiskt dessutom. Avundsjuk, jag är så avundsjuk *sjunger*.....

Pilutta skrutt
1 kommentar
Therese

Ja inte hade det varit dumt att få se den konserten.

Klart man e avis på dom som är där.

Vi vill ju också se



Kul att det går bra med hästarna.