Sov för sjutton

Nu sitter jag här igen fast jag skulle sova tidigt. Kl sex och sju och åtta var jag så trött att jag kunnat somna på stubben. Strax efter nio gick jag ut med hundarna på kvällsrundan och gav hästarna mat, kunde knappt gå bara vingla fram.
Sen började jag fundera...
Det är bara placera sig i soffan återigen och se om tv:n kan söva mig.

Å det är så mycket jag hade behövt göra innan jag åker också. Ibland avundas jag de som inte har några djur, som bara kan släppa och fara utan tusen saker som ska fixas för att vara borta i 3 dar.
Plus att det inte riktigt känns så där jätteprima att åka från m o p nu. Inte för att det direkt finns nånting mer jag kan göra för dom just nu. Det var liksom bättre när m var på sus då var hon i tryggt förvar så att säja.
 
2 kommentarer
Dunder&Jag

Mm, inte lätt att lägga funderingarna åt sidan... Hoppas dina päron kryar på sig! Det blir nog bättre när du får lite miljöombyte, pizza och glass =) dvs. ny energi till hela situationen.

Linda

Det är omöjligt.

Ja jag tror också det, det är precis vad som behövs.