Sjukhus

Jaha ja, nu är mamma på sjukhuset..
Just när jag kommit hem från jobbet idag så ringde det från hemligt nummer och jag orkade inte svara, det brukar bara vara nån jobbig som ringer då, och så hade hon pratat in på telefonsvararen. Sa bara "hej gumman, det är mamma, jag ringer sen". Förstod på en gång att det var nånting som hänt. Och vad man hinner fundera, många onda tankar innan hon ringde upp igen.
Hon har ju trott att hon haft magsjuka men det var nånting som spruckit i magen.
Och så säjer hon: "då kan du ju inte få din present när du fyller år, och kanske bara pappa kan komma förbi" Mmm jo det var ju precis det jag också oroade mig för.. Eller kanske inte. Mammor..
Dom bara avlöser varann på sjukhuset dom där två. Jag tycker inte om det. Inte alls.
Ja ja..
3 kommentarer
Therese

Beklagar verkligen.

Hoppas verkligen att allt går bra med din mamma

och att din pappa mår bra.

Dunder&Jag

Men vad tråkigt! Hoppas det går bra. Bäst att du inte går under någon stege eller så tvi tvi så du håller dig på bena...

L

Tack tjejjor.