Post

Det är inte ofta det är roliga saker i brevlådan men idag hade jag fått ett hemmagjort påskkort från mitt fadderbarn i paraguay och en uppdatering om hur dom firar påsk där.
Dessutom hade jag fått en present från kvantum, en tårta, inte för att jag är speciellt tårt sugen just nu, just nu känns det som att jag fått min årliga tårtdos, men det går nog snart över.

Över är också den ångestladdade 30-år dan, det känns skönt, nu kan jag liksom inte kämpa emot nå mer, nu är det ändå kört och jag är lika barnslig som jag var när jag var 29 så..

Nu ikväll har jag varit ut och tränat travkommandon med Stråla, så det blev en liten joggingsväng, jag är imponerad av hur länge jag orkade springa. Inte illa pinkat för en försoffad 30-årig. Heh.
Det är så skönt att börja komma ur soffan och börja orka röra sig lite igen.
Har jobbat 3 långa dagar nu också och det går faktiskt riktigt bra (yey!), idag sov jag dock 3 timmar när jag kom hem, skulle bara bli en men jag vaknade aldrig av larmet.. Oh well.

Nämen, idag har det kommit ut en liten ljudhälsning från Bill. Oj vad det känns som att det är länge sen man hörde av dom nu. Tack Bill för den presenten


0 kommentarer