Knaserier

Tror det blev någon slags rekord kväll igår. Jag tog in hästarna kl åtta och var själv i säng halv tio.
Det händer inte ofta.
När jag kom hem igår var jag först tvungen att lägga mig i soffan en stund, roade mig med att sjunga :
"Isse kisse katten uppå mattes mage, då kommer hunden, knuffar katten bort. Nej säjer matte inte göra så. Isse kisse katten klättrar upp igen." Med Imse vimse spindel melodi. Å så skrattade jag. Fruktansvärt lättroad.
Stoppade tårna under läppen på Ebba och sa: Ebba!! Du har en tå under läppen! Det var också hysteriskt roligt.
Ja jag vet, jag är inte frisk.
Sen låg jag och fantiserade om att åka till stockholm. Bo på det där vandrarhemmet i gamla stan som jag bodde på för ett år sen då vi egentligen skulle ha varit på TH konsert. Bara strosa runt och titta och mysa i det fina vädret som är där nere nu. Sitta i serieboden i flera timmar och välja serie tidningar, äta glass på det där stället där dom gör egna strutar och äta på Pizza hut.
Bara promenera runt och titta på allt.
Suck
0 kommentarer