En dag kvar

Jag är trött, jag är grinig, irriterad och har ont, ont, ont.
Bara en dag kvar nu, hej och hå. Sen är jag ledig i en vecka.
Lite sol kanske skulle hjälpa, men nej, det är bara mulet och pissigt.
Ska hämta hö och förde över pengar igår men dom hade inte kommit in.. Crap =( Tur jag hade precis så jag får en bal i alla fall..

Igår när vi var ute med hästarna så hörde vi svanar, vår tecken =) Det är även ganska mysigt när marken börjar komma fram under snön, men samtidigt så snöade det så det blev då inga vårkänslor i alla fall. Och lerigt är det, det är den här årstiden man ångrar sitt val av hundras och önskar att man hade en väldigt långbent, naken (lätt att spola av och torka) hund med ståöron (som inte dras i all dynga) i stället för en basset som får med sig all jädra lera in och vars hudveck aldrig torkar.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Jag såg flera svanar igår... snacka om vårtecken =) btw du skulle haft en strövare, de blir inte så skitiga hehe

Anonym

Hi hi. Jag HAR ju en strövare också. En 14 år gammal tanta.